Upravit stránku

Nezůstávejte jen u předsevzetí. Cvičte! Máme pro vás 9 cviků na zpevnění postavy

Jedna, dvě, tři, čtyři… Ještě pojď! To dáš!” Cvičení s trenérem je pořádná makačka. Ale účinná makačka. Už jste to někdy zkusili? Výsledky se dostavují mnohem rychleji, než když sportujete sami. Cviky provádíte technicky správně, podle individuálního plánu a potřeb vašeho těla, a trenér vás nenechá, abyste se ulejvali. “Ty už nemůžeš? Tak ještě přidej!” Nehledě na to, že ze cvičení s trenérem se mnohem hůř vymlouvá - když se vám zrovna dneska (výjimečně) nechce.

Pokud to tedy myslíte se zpevňováním postavy, hubnutím a fyzičkou vážně, máte dvě možnosti:

  1. zkusit trénink s EMS
  2. nebo být sami sobě trenérem a nastavit si vhodný cvičební plán (to chce hlavně silnou vůli)
V našem studiu za vás odmakáme tu těžší část - vstupní diagnostiku a analýzu tělesných hodnot, přípravu cvičebního plánu na míru, zajištění profi tréninkového oblečení a pitného režimu a dohled nad vašimi pokroky. Na vás už je jen bavit se při cvičení a sklízet kýžené ovoce. Pokud se přesto rozhodnete cvičit sami, naši trenéři vám prozradí pár zpevňovacích cviků na zpevnění postavy. Ale nezapomeňte! Hlavní je vytrvat. Stačí jeden, dva měsíce a pak už pro vás bude cvičení jako droga. Budete prahnout po endorfinech, dobré náladě a dokonalých křivkách, které se konečně začnou rýsovat.

Zacvičte si těchto 9 zpevňovacích cviků - doma nebo na EMS




Cviky opakujte vždy 10x a celé kolečko 9 cviků si dejte alespoň 3x. Záleží však na vaší aktuální fyzičce. Začít můžete s menším počtem opakování a postupně si „naložte“ víc. Vždy si ale hlídejte záda, nepřepínejte páteř a bedra a nezapomeňte dýchat (při záběru vydechujte, při návratu do výchozí polohy se nadechujte). Samozřejmostí by také měl být strečink po a před cvičením, abyste svaly dostatečně zregenerovali. A pokud se ptáte, jak často cvičit při zpevňování postavy, pak doporučujeme alespoň 3x týdně.

Všechny tyto cviky pracují především s vahou vašeho vlastního těla. Žádné speciální pomůcky nepotřebujete. Přesto, pokud chcete, aby byly cviky ještě účinnější, můžete je zkusit s EMS. Odměnou vám budou výsledky, jaké si teď ani nedokážete představit. Revoluční trénink s EMS trvá pouhých 20 minut a přitom se vyrovná 3 hodinám v posilovně. Veškeré cviky, které při něm provádíte, jsou mnohem účinnější, protože přístroj EMS vám pomůže zapojit i ostatní svaly. Přesně řečeno zpotíte až 95 % vaší svalové hmoty. Na trénink s EMS vám stačí chodit pouze 1-2x týdně a výsledek bude dokonalý. Tedy, ehm… vaše tělo bude dokonalé. Vsaďte se!